¡Hola y bienvenido en Argentina!
Foto’s 41 - 60 van 84 |
-

Voetbalwedstrijd Club Racing
-

De wijk La Boca
-

Selfie met La Bombonera
-

Pablo, Joke en Messi
-

La boca
-

Abuelas de plaza de mayo
-

Plaza del mayo - regeringsgebouw Casa Rosada
-

Tango in San Telmo op plaza Dorrego
-

Congressgebouw
-

Als we het doen, doen we het goed
-

Massive
-

Iedereen op straat
-

Do met z'n poesje
-

Begraafplaats Eva *evita* Perron
-

Cemetery
-

Wij protesteren mee
-

Memorial day 24/3
-

Super goeie band Bomba del tiempo
-

Moet er goed uit blijven zien :p
-

Puerto Madero
