Welkom op ons reisblog!

1 januari 2015 - Hulst, Nederland

Hey lieve mensen,

Welkom op ons reisblog!  Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Als jullie gemakkelijk willen meegenieten van onze reis meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Wij gaan jullie enorm missen, maar we gaan vooral heel veel nieuwe ervaringen opdoen waar we zo lang op hebben moeten wachten. Voor degene die het niet goed hebben meegekregen zullen we nog eens duidelijk weergeven wat onze precieze bestemmingen zijn, zodat als iemand eens langs wil komen, dit dan ook kan doen :D. Niet alles ligt vast, ligt ook aan prijzen etc, maar dit zouden we in ieder geval heeel graag doen!

Chili -> Argentinie -> Peru -> Costa Rica -> Cuba -> Jamaica -> New York -> Toronto -> Hawaii -> Nieuw-Zeeland -> Vietnam -> Cambodja -> Laos -> Myanmar -> Sri Lanka -> Madagascar -> Zuid-Afrika

Dikke zoen Joke & Dootje

1. Reislogger:
    2 december 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Roy:
    2 december 2014
    Yeah - de eerste reactie. Ik vind het allemaal erg spannend maar dat zal voor jullie vast niet minder zijn. Wereldreis in mijn eigen ervaringen word dit vertaald in Hulst-Clinge-Terneuzen-Breskens-Spanje-Duitsland-Amerika-Dominicaanse Republiek en nog wat steden in Nl en Bel.... Ik ben daarom ook erg benieuwd naar wat er allemaal op jullie pad gaat komen. Een kleine oude wijsheid die ik jullie mee wil geven omdat het leven simpelweg te kort is en je elke dag moet proberen te genieten: Carpe Diem!!! X Roy
  3. Saar:
    3 december 2014
    Dan doe ik de 2e :)
    Lieve zus en schoonbroer,
    Geniet van de prachtige landen en plaatsen die jullie gaan ontdekken, leer van de nieuwe mensen en culturen waarin jullie je gaan onderdompelen, proef de speciale momenten en leg ze vast in jullie geheugen, ik ben vet jaloers ;)
    Love you, be careful ♡
  4. Linda Van de Velde:
    3 december 2014
    Mijn lieve kinderen, weer is de tijd gekomen om jullie los te laten om toe te kijken hoe jullie de wijde wereld in trekken. Een wereld die heel mooi is en waar veel te ontdekken valt en dat wens ik jullie ook van harte toe. Toch spreekt ook mijn moederhart en zie ik heel wat gevaren die mogelijks op jullie pad kunnen komen... Gelukkig weet ik dat ik slimme, zelfstandige kinderen heb met al heel wat reiservaring... Het avontuur wacht, het zal heus ook niet altijd rozengeur en maneschijn zijn gedurende jullie reisperiode. Weet dat ik heeeeel veel aan jullie denk en dat jullie zeker een speciale Engelbewaarder bij jullie hebben! Geniet en leer van de mooie maar ook minder mooie ervaringen en ik hoop echt dat jullie mogen vinden waar jullie naar op zoek zijn... heel veel dikke kussen van
    mama xxxxxxxx
  5. Iloon:
    8 december 2014
    Lieve schatten,

Jullie wereldreis gaat binnen een aantal weken beginnen, super spannend, gaaf, leuk, cool, te gek enzo allemaal maaar ik ga jullie natuurlijk wel missen he! Ik kom jullie opzoeken in Costa Rica en Madagascar waar ik een stukje van jullie reis mee mag maken en waar ik nu al ontzettend veel zin in heb!

Ik wens jullie alle liefde, geluk, gezondheid en wijsheid van de wereld tijdens jullie avontuur! Ben ontzettend trots op jullie dat jullie je dromen najagen, dat is het mooiste wat er is in het leven, en dat doen tegenwoordig veel te weinig mensen, jullie zijn een mooi voorbeeld van wat het is om een doel te stellen, daar keihard voor te werken, te dromen, en uiteindelijk ook waar te maken! Echt veel respect heb ik daarvoor!

Travel is the only thing you buy that makes you richer...

Ik ga jullie helemaal volgen op deze blog, en al jullie ontdekkingen en ervaringen met smart lezen :D

ONE LOVE! <3

Dikke zoen van mij!